English Professors (Re)claiming For a Change in Initial Teacher Formation
La formación inicial de profesores de inglés se nutre de muchas voces, también se tienen en cuenta postulados de la Pedagogía Crítica. Los docentes en formación, solicitan que esas voces sean escuchadas, pues se hace necesario conocer las experiencias pedagógicas desde su perspectiva de su...
Κύριος συγγραφέας: | Castañeda Trujillo, Jairo Enrique |
---|---|
Μορφή: | Online |
Γλώσσα: | eng |
Έκδοση: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/10381 |
Παρόμοια τεκμήρια
- Παρόμοια τεκμήρια
-
Taking Stock of Research about Initial English Language Teacher Education in Colombia
ανά: Castañeda Trujillo, Jairo Enrique
Έκδοση: (2022) -
Lights, Camera, Action! English learning through drama
ανά: Becerra Carvajal, Wendy Gorena, κ.ά.
Έκδοση: (2018) -
English in rural schools: to teach it or not, that is the dilemma
ανά: Velasquez, Silvina
Έκδοση: (2020) -
Initial teacher training at a chilean university: graduates’ perception
ανά: Soto-Hernández, Valentina, κ.ά.
Έκδοση: (2018) -
Math teaching practices of teachers in a school of Tunja
ανά: Jiménez Espinosa, Alfonso, κ.ά.
Έκδοση: (2016)