English Professors (Re)claiming For a Change in Initial Teacher Formation
La formación inicial de profesores de inglés se nutre de muchas voces, también se tienen en cuenta postulados de la Pedagogía Crítica. Los docentes en formación, solicitan que esas voces sean escuchadas, pues se hace necesario conocer las experiencias pedagógicas desde su perspectiva de su...
Egile nagusia: | Castañeda Trujillo, Jairo Enrique |
---|---|
Formatua: | Online |
Hizkuntza: | eng |
Argitaratua: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
Gaiak: | |
Sarrera elektronikoa: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/10381 |
- Antzeko izenburuak
-
Taking Stock of Research about Initial English Language Teacher Education in Colombia
nork: Castañeda Trujillo, Jairo Enrique
Argitaratua: (2022) -
Lights, Camera, Action! English learning through drama
nork: Becerra Carvajal, Wendy Gorena, et al.
Argitaratua: (2018) -
English in rural schools: to teach it or not, that is the dilemma
nork: Velasquez, Silvina
Argitaratua: (2020) -
Initial teacher training at a chilean university: graduates’ perception
nork: Soto-Hernández, Valentina, et al.
Argitaratua: (2018) -
Math teaching practices of teachers in a school of Tunja
nork: Jiménez Espinosa, Alfonso, et al.
Argitaratua: (2016)