English Professors (Re)claiming For a Change in Initial Teacher Formation
La formación inicial de profesores de inglés se nutre de muchas voces, también se tienen en cuenta postulados de la Pedagogía Crítica. Los docentes en formación, solicitan que esas voces sean escuchadas, pues se hace necesario conocer las experiencias pedagógicas desde su perspectiva de su...
第一著者: | Castañeda Trujillo, Jairo Enrique |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | eng |
出版事項: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/10381 |
- 類似資料
-
Taking Stock of Research about Initial English Language Teacher Education in Colombia
著者:: Castañeda Trujillo, Jairo Enrique
出版事項: (2022) -
Lights, Camera, Action! English learning through drama
著者:: Becerra Carvajal, Wendy Gorena, 等
出版事項: (2018) -
English in rural schools: to teach it or not, that is the dilemma
著者:: Velasquez, Silvina
出版事項: (2020) -
Initial teacher training at a chilean university: graduates’ perception
著者:: Soto-Hernández, Valentina, 等
出版事項: (2018) -
Math teaching practices of teachers in a school of Tunja
著者:: Jiménez Espinosa, Alfonso, 等
出版事項: (2016)