English Professors (Re)claiming For a Change in Initial Teacher Formation
La formación inicial de profesores de inglés se nutre de muchas voces, también se tienen en cuenta postulados de la Pedagogía Crítica. Los docentes en formación, solicitan que esas voces sean escuchadas, pues se hace necesario conocer las experiencias pedagógicas desde su perspectiva de su...
Hoofdauteur: | Castañeda Trujillo, Jairo Enrique |
---|---|
Formaat: | Online |
Taal: | eng |
Gepubliceerd in: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
Onderwerpen: | |
Online toegang: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/10381 |
- Gelijkaardige items
-
Taking Stock of Research about Initial English Language Teacher Education in Colombia
door: Castañeda Trujillo, Jairo Enrique
Gepubliceerd in: (2022) -
Lights, Camera, Action! English learning through drama
door: Becerra Carvajal, Wendy Gorena, et al.
Gepubliceerd in: (2018) -
English in rural schools: to teach it or not, that is the dilemma
door: Velasquez, Silvina
Gepubliceerd in: (2020) -
Initial teacher training at a chilean university: graduates’ perception
door: Soto-Hernández, Valentina, et al.
Gepubliceerd in: (2018) -
Math teaching practices of teachers in a school of Tunja
door: Jiménez Espinosa, Alfonso, et al.
Gepubliceerd in: (2016)