English Professors (Re)claiming For a Change in Initial Teacher Formation
La formación inicial de profesores de inglés se nutre de muchas voces, también se tienen en cuenta postulados de la Pedagogía Crítica. Los docentes en formación, solicitan que esas voces sean escuchadas, pues se hace necesario conocer las experiencias pedagógicas desde su perspectiva de su...
Главный автор: | Castañeda Trujillo, Jairo Enrique |
---|---|
Формат: | Online |
Язык: | eng |
Опубликовано: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
Предметы: | |
Online-ссылка: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/10381 |
- Схожие документы
-
Taking Stock of Research about Initial English Language Teacher Education in Colombia
по: Castañeda Trujillo, Jairo Enrique
Опубликовано: (2022) -
Lights, Camera, Action! English learning through drama
по: Becerra Carvajal, Wendy Gorena, и др.
Опубликовано: (2018) -
English in rural schools: to teach it or not, that is the dilemma
по: Velasquez, Silvina
Опубликовано: (2020) -
Initial teacher training at a chilean university: graduates’ perception
по: Soto-Hernández, Valentina, и др.
Опубликовано: (2018) -
Math teaching practices of teachers in a school of Tunja
по: Jiménez Espinosa, Alfonso, и др.
Опубликовано: (2016)