English Professors (Re)claiming For a Change in Initial Teacher Formation
La formación inicial de profesores de inglés se nutre de muchas voces, también se tienen en cuenta postulados de la Pedagogía Crítica. Los docentes en formación, solicitan que esas voces sean escuchadas, pues se hace necesario conocer las experiencias pedagógicas desde su perspectiva de su...
Glavni avtor: | Castañeda Trujillo, Jairo Enrique |
---|---|
Format: | Online |
Jezik: | eng |
Izdano: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
Teme: | |
Online dostop: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/10381 |
- Podobne knjige/članki
-
Taking Stock of Research about Initial English Language Teacher Education in Colombia
od: Castañeda Trujillo, Jairo Enrique
Izdano: (2022) -
Lights, Camera, Action! English learning through drama
od: Becerra Carvajal, Wendy Gorena, et al.
Izdano: (2018) -
English in rural schools: to teach it or not, that is the dilemma
od: Velasquez, Silvina
Izdano: (2020) -
Initial teacher training at a chilean university: graduates’ perception
od: Soto-Hernández, Valentina, et al.
Izdano: (2018) -
Math teaching practices of teachers in a school of Tunja
od: Jiménez Espinosa, Alfonso, et al.
Izdano: (2016)