English Professors (Re)claiming For a Change in Initial Teacher Formation
La formación inicial de profesores de inglés se nutre de muchas voces, también se tienen en cuenta postulados de la Pedagogía Crítica. Los docentes en formación, solicitan que esas voces sean escuchadas, pues se hace necesario conocer las experiencias pedagógicas desde su perspectiva de su...
主要作者: | Castañeda Trujillo, Jairo Enrique |
---|---|
格式: | Online |
語言: | eng |
出版: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
主題: | |
在線閱讀: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/10381 |
- 相似書籍
-
Taking Stock of Research about Initial English Language Teacher Education in Colombia
由: Castañeda Trujillo, Jairo Enrique
出版: (2022) -
Lights, Camera, Action! English learning through drama
由: Becerra Carvajal, Wendy Gorena, et al.
出版: (2018) -
English in rural schools: to teach it or not, that is the dilemma
由: Velasquez, Silvina
出版: (2020) -
Initial teacher training at a chilean university: graduates’ perception
由: Soto-Hernández, Valentina, et al.
出版: (2018) -
Math teaching practices of teachers in a school of Tunja
由: Jiménez Espinosa, Alfonso, et al.
出版: (2016)