Method to solve qualitative experimental tasks in biology
The problem of the low cognitive independence of the students when performing laboratory practices in biology is addressed. To mitigate it, it is proposed to transform traditional laboratory practices into experimental tasks and to introduce a method to guide students in t...
主要な著者: | García, Dayly, Guerra, Yusimí, Leyva, Julio |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | spa |
出版事項: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2020
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/praxis_saber/article/view/10985 |
- 類似資料
-
Reading, experience, and learning: pedagogical contributions from Bachelard’s Intuition of the Instant
著者:: Juliao, Carlos Germán
出版事項: (2020) -
Introducción a la física experimental : generalidades y guías de laboratorio
著者:: Piratoba Morales, Ulises
出版事項: (2021) -
The Empirical Revolution in Economics
著者:: Salazar-Trujillo, Boris, 等
出版事項: (2019) -
Trabajo final práctica con proyección empresarial Estaciones Agrarias Universidad Nacional de Colombia, Sede Medellín
著者:: Vega Acevedo, Erika Dayana
出版事項: (2024) -
Texto guía en el laboratorio de procesos psicológicos
著者:: Muñoz Olano, Juan Francisco, 等
出版事項: (2021)