Arguments and inference in reading: an intervention proposal at an elementary school
This study aims to answer the question of how to promote the inferential reading of argumentative texts through pedagogical practices in elementary school? One answer for fifth grade students at the Institución Educativa Saza de Gámeza, Boyacá, Colombia, Sede la Capilla, is through the design of fle...
Hauptverfasser: | Zotaquira, Martha Cecilia, Sánchez, Reina Del Pilar |
---|---|
Format: | Online |
Sprache: | spa |
Veröffentlicht: |
Uptc
2021
|
Schlagworte: | |
Online Zugang: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/semilleros_investigacion/article/view/12520 |
Ähnliche Einträge
- Ähnliche Einträge
-
Pedagogical intervention to promote critical reading
von: Díaz, Yudy Leuceni
Veröffentlicht: (2021) -
Proyecto de aula : estrategia didáctica para promover la lectura inferencial de textos argumentativos
von: Zotaquirá Talero, Martha Cecilia
Veröffentlicht: (2022) -
Intervención pedagógica para el fomento de la lectura crítica con textos argumentativos
von: Díaz Alfonso, Yudy Leuceni
Veröffentlicht: (2022) -
La comprensión lectora inferencial mediante el uso del texto literario y cotidiano
von: Montero Yanquén, Nubia Liliana, et al.
Veröffentlicht: (2019) -
The Literary Text as a Linguistic Corpus: Phraseology In García Márquez’s Novels
von: Ciro, Lirian Astrid
Veröffentlicht: (2021)