Arguments and inference in reading: an intervention proposal at an elementary school
This study aims to answer the question of how to promote the inferential reading of argumentative texts through pedagogical practices in elementary school? One answer for fifth grade students at the Institución Educativa Saza de Gámeza, Boyacá, Colombia, Sede la Capilla, is through the design of fle...
Κύριοι συγγραφείς: | Zotaquira, Martha Cecilia, Sánchez, Reina Del Pilar |
---|---|
Μορφή: | Online |
Γλώσσα: | spa |
Έκδοση: |
Uptc
2021
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/semilleros_investigacion/article/view/12520 |
Παρόμοια τεκμήρια
- Παρόμοια τεκμήρια
-
Pedagogical intervention to promote critical reading
ανά: Díaz, Yudy Leuceni
Έκδοση: (2021) -
Proyecto de aula : estrategia didáctica para promover la lectura inferencial de textos argumentativos
ανά: Zotaquirá Talero, Martha Cecilia
Έκδοση: (2022) -
Intervención pedagógica para el fomento de la lectura crítica con textos argumentativos
ανά: Díaz Alfonso, Yudy Leuceni
Έκδοση: (2022) -
La comprensión lectora inferencial mediante el uso del texto literario y cotidiano
ανά: Montero Yanquén, Nubia Liliana, κ.ά.
Έκδοση: (2019) -
The Literary Text as a Linguistic Corpus: Phraseology In García Márquez’s Novels
ανά: Ciro, Lirian Astrid
Έκδοση: (2021)