Arguments and inference in reading: an intervention proposal at an elementary school
This study aims to answer the question of how to promote the inferential reading of argumentative texts through pedagogical practices in elementary school? One answer for fifth grade students at the Institución Educativa Saza de Gámeza, Boyacá, Colombia, Sede la Capilla, is through the design of fle...
主要な著者: | Zotaquira, Martha Cecilia, Sánchez, Reina Del Pilar |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | spa |
出版事項: |
Uptc
2021
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/semilleros_investigacion/article/view/12520 |
- 類似資料
-
Pedagogical intervention to promote critical reading
著者:: Díaz, Yudy Leuceni
出版事項: (2021) -
Proyecto de aula : estrategia didáctica para promover la lectura inferencial de textos argumentativos
著者:: Zotaquirá Talero, Martha Cecilia
出版事項: (2022) -
Intervención pedagógica para el fomento de la lectura crítica con textos argumentativos
著者:: Díaz Alfonso, Yudy Leuceni
出版事項: (2022) -
La comprensión lectora inferencial mediante el uso del texto literario y cotidiano
著者:: Montero Yanquén, Nubia Liliana, 等
出版事項: (2019) -
The Literary Text as a Linguistic Corpus: Phraseology In García Márquez’s Novels
著者:: Ciro, Lirian Astrid
出版事項: (2021)