Arguments and inference in reading: an intervention proposal at an elementary school
This study aims to answer the question of how to promote the inferential reading of argumentative texts through pedagogical practices in elementary school? One answer for fifth grade students at the Institución Educativa Saza de Gámeza, Boyacá, Colombia, Sede la Capilla, is through the design of fle...
Hoofdauteurs: | Zotaquira, Martha Cecilia, Sánchez, Reina Del Pilar |
---|---|
Formaat: | Online |
Taal: | spa |
Gepubliceerd in: |
Uptc
2021
|
Onderwerpen: | |
Online toegang: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/semilleros_investigacion/article/view/12520 |
- Gelijkaardige items
-
Pedagogical intervention to promote critical reading
door: Díaz, Yudy Leuceni
Gepubliceerd in: (2021) -
Proyecto de aula : estrategia didáctica para promover la lectura inferencial de textos argumentativos
door: Zotaquirá Talero, Martha Cecilia
Gepubliceerd in: (2022) -
Intervención pedagógica para el fomento de la lectura crítica con textos argumentativos
door: Díaz Alfonso, Yudy Leuceni
Gepubliceerd in: (2022) -
La comprensión lectora inferencial mediante el uso del texto literario y cotidiano
door: Montero Yanquén, Nubia Liliana, et al.
Gepubliceerd in: (2019) -
The Literary Text as a Linguistic Corpus: Phraseology In García Márquez’s Novels
door: Ciro, Lirian Astrid
Gepubliceerd in: (2021)