Arguments and inference in reading: an intervention proposal at an elementary school
This study aims to answer the question of how to promote the inferential reading of argumentative texts through pedagogical practices in elementary school? One answer for fifth grade students at the Institución Educativa Saza de Gámeza, Boyacá, Colombia, Sede la Capilla, is through the design of fle...
Główni autorzy: | Zotaquira, Martha Cecilia, Sánchez, Reina Del Pilar |
---|---|
Format: | Online |
Język: | spa |
Wydane: |
Uptc
2021
|
Hasła przedmiotowe: | |
Dostęp online: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/semilleros_investigacion/article/view/12520 |
- Podobne zapisy
-
Pedagogical intervention to promote critical reading
od: Díaz, Yudy Leuceni
Wydane: (2021) -
Proyecto de aula : estrategia didáctica para promover la lectura inferencial de textos argumentativos
od: Zotaquirá Talero, Martha Cecilia
Wydane: (2022) -
Intervención pedagógica para el fomento de la lectura crítica con textos argumentativos
od: Díaz Alfonso, Yudy Leuceni
Wydane: (2022) -
La comprensión lectora inferencial mediante el uso del texto literario y cotidiano
od: Montero Yanquén, Nubia Liliana, i wsp.
Wydane: (2019) -
The Literary Text as a Linguistic Corpus: Phraseology In García Márquez’s Novels
od: Ciro, Lirian Astrid
Wydane: (2021)