Mejorar el inglés como lengua extranjera en estudiantes de pregrado: perspectivas y estrategias para ser bilingüe
This article is a reflection on the perspectives and strategies to become bilingual from a speech and stance of two foreign native professors through a virtual conference. The objective is to develop and generate in students, in different academic professional-level programs of the University of Cun...
Główni autorzy: | Daza Hurtado, Óscar Alejandro, Mosquera Ramírez, Luis Carlos |
---|---|
Format: | Online |
Język: | spa |
Wydane: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia - UPTC
2021
|
Hasła przedmiotowe: | |
Dostęp online: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/ingenieria_sogamoso/article/view/13388 |
- Podobne zapisy
-
Glotto-politics approach to politic-linguistic of bilingualism in Colombia
od: Miranda Montenegro, Iván Ricardo
Wydane: (2021) -
Formación bilingüe en licenciatura de Lenguas Modernas y comprensión lectora argumentativa
od: Galindo, Angelmiro, i wsp.
Wydane: (2014) -
Globalization and Bilingualization in Colombia
od: Miranda Montenegro, Iván Ricardo
Wydane: (2023) -
In-service language teachers' perceptions on the national bilingualism program implementation: A case study
od: Fajardo Castañeda, José Alberto, i wsp.
Wydane: (2018) -
Teaching of the Language in Colombia from a Glotopolitical Perspective
od: Cisneros Estupiñan, Mireya, i wsp.
Wydane: (2020)