Moodle como alternativa pedagógica para potenciar el proceso de enseñanza y aprendizaje
In the present work, the elaboration of a virtual learning environment is exposed as an educational tool to promote the exchange of information and strengthen the autonomous learning on the part of the student. This virtual space was developed with the Moodle content management platform (LMS), thus...
Hauptverfasser: | Leon Vega, Diana Carolina, Alfonso Piña , David Felipe, Moran Borbor , Robert Anthony, Morales Camargo , Fabian Arturo |
---|---|
Format: | Online |
Sprache: | spa |
Veröffentlicht: |
Uptc
2022
|
Schlagworte: | |
Online Zugang: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/semilleros_investigacion/article/view/13658 |
Ähnliche Einträge
- Ähnliche Einträge
-
Moodle incidence on the pedagogical practices under b-learning educative modality
von: Torres Ortiz, Jaime Andrés
Veröffentlicht: (2012) -
Guía de Moodle 1.9 para profesores
von: López López, Edgar Nelson
Veröffentlicht: (2017) -
El aula virtual Moodle en educación superior prácticas e impacto en la UPTC
Veröffentlicht: (2021) -
Formación docente para la implementación de la plataforma virtual Moodle como recurso didáctico en educación básica secundaria
von: Castro Morantes, Carlos Arturo
Veröffentlicht: (2019) -
El rol del material de auto-estudio en ambientes virtuales de aprendizaje: una mirada previa
von: Silva Vivas, Sandra Yannet, et al.
Veröffentlicht: (2011)