English Day: A Significant Pedagogical Experience
This document aims to show the systematization of a pedagogical experience that arises from the planning and execution of the English Day at Ciudad de Bogotá school in the afternoon shift during the pandemic, allowing the teacher to make a reflective analysis of their work in order to improve their...
1. Verfasser: | Gómez Lara, Ivonne Maritza |
---|---|
Format: | Online |
Sprache: | spa |
Veröffentlicht: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2023
|
Schlagworte: | |
Online Zugang: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/16490 |
Ähnliche Einträge
- Ähnliche Einträge
-
Inclusive Practices in Pandemic Times
von: Olarte, María
Veröffentlicht: (2022) -
Patterns of Communicative Interaction in the Mathematics Classroom
von: Leguizamón Romero, José Francisco; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Veröffentlicht: (2023) -
The emergent school through artistic practice, experience and subjectivity
von: Báez Cárdenas, Carlos Julio
Veröffentlicht: (2010) -
Trajectories and itineraries of communication/education in Bogotá: approach to an intellectual history of the field
von: González Sierra, Darwin; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Veröffentlicht: (2024) -
Formación investigativa vinculada con el plan de estudios caso: licenciatura en educación básica con énfasis en matemáticas, humanidades y lengua castellana
von: Espejo Lozano, Ruby Lisbeth, et al.
Veröffentlicht: (2019)