English Day: A Significant Pedagogical Experience
This document aims to show the systematization of a pedagogical experience that arises from the planning and execution of the English Day at Ciudad de Bogotá school in the afternoon shift during the pandemic, allowing the teacher to make a reflective analysis of their work in order to improve their...
1. autor: | Gómez Lara, Ivonne Maritza |
---|---|
Format: | Online |
Język: | spa |
Wydane: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2023
|
Hasła przedmiotowe: | |
Dostęp online: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/16490 |
- Podobne zapisy
-
Inclusive Practices in Pandemic Times
od: Olarte, María
Wydane: (2022) -
Patterns of Communicative Interaction in the Mathematics Classroom
od: Leguizamón Romero, José Francisco; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Wydane: (2023) -
The emergent school through artistic practice, experience and subjectivity
od: Báez Cárdenas, Carlos Julio
Wydane: (2010) -
Trajectories and itineraries of communication/education in Bogotá: approach to an intellectual history of the field
od: González Sierra, Darwin; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Wydane: (2024) -
Formación investigativa vinculada con el plan de estudios caso: licenciatura en educación básica con énfasis en matemáticas, humanidades y lengua castellana
od: Espejo Lozano, Ruby Lisbeth, i wsp.
Wydane: (2019)