DEVELOPING INTERACTIONAL COMPETENCE BY USING TV SERIES IN ‘ENGLISHAS AN ADDITIONAL LANGUAGE’ CLASSROOMS
Este artículo emplea una metodología combinada para analizar las conversaciones en materiales audio-visuales suplementarios que puedan ser utilizados en el salón de clase para mejorar la competencia interactiva (CI) de losestudiantes. Con base en un corpus de 90.000 palabras (corpus asociativo), el...
المؤلف الرئيسي: | SERT, OLCAY |
---|---|
التنسيق: | Online |
اللغة: | spa |
منشور في: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2014
|
الوصول للمادة أونلاين: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/2310 |
- مواد مشابهة
-
Students’ use of power in Foreign Language classroom interaction
حسب: Niño, Patricia Kim Jiménez
منشور في: (2014) -
Promoting Interaction In An Efl Class Using Task-based Language Learning
حسب: Pullido, Jenny Milena Monsalve
منشور في: (2014) -
Patterns of Communicative Interaction in the Mathematics Classroom
حسب: Leguizamón Romero, José Francisco; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
منشور في: (2023) -
Using educational issues workshops as a pedagogical strategy to explore the argumentative competence in the EFL classroom
حسب: Duarte Infante, Angela Vanessa, وآخرون
منشور في: (2019) -
Classroom Interaction: a Dynamics of Questions and Answers
حسب: Pineda Fagua, Julieth Paola
منشور في: (2016)