DEVELOPING INTERACTIONAL COMPETENCE BY USING TV SERIES IN ‘ENGLISHAS AN ADDITIONAL LANGUAGE’ CLASSROOMS
Este artículo emplea una metodología combinada para analizar las conversaciones en materiales audio-visuales suplementarios que puedan ser utilizados en el salón de clase para mejorar la competencia interactiva (CI) de losestudiantes. Con base en un corpus de 90.000 palabras (corpus asociativo), el...
第一著者: | SERT, OLCAY |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | spa |
出版事項: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2014
|
オンライン・アクセス: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/2310 |
- 類似資料
-
Students’ use of power in Foreign Language classroom interaction
著者:: Niño, Patricia Kim Jiménez
出版事項: (2014) -
Promoting Interaction In An Efl Class Using Task-based Language Learning
著者:: Pullido, Jenny Milena Monsalve
出版事項: (2014) -
Patterns of Communicative Interaction in the Mathematics Classroom
著者:: Leguizamón Romero, José Francisco; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
出版事項: (2023) -
Using educational issues workshops as a pedagogical strategy to explore the argumentative competence in the EFL classroom
著者:: Duarte Infante, Angela Vanessa, 等
出版事項: (2019) -
Classroom Interaction: a Dynamics of Questions and Answers
著者:: Pineda Fagua, Julieth Paola
出版事項: (2016)