Some Reflections about the National Bilingualism Plan, its Impacts and Realities in Boyacá
Este artículo da a conocer las voces, recogidas a través de encuestas yentrevistas, de algunos docentes del área de inglés acerca del Programa Nacional de Bilingüismo y sus efectos en el Departamentode Boyacá. El análisis inicial de estas voces ha dado cuenta, por una parte, del interés regional por...
Príomhchruthaitheoirí: | Holguín, Bertha Ramos, Espejo, Noraida Vargas |
---|---|
Formáid: | Online |
Teanga: | spa |
Foilsithe / Cruthaithe: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2014
|
Rochtain ar líne: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/2574 |
Míreanna comhchosúla
- Míreanna comhchosúla
-
EARLY REFLECTIONS UPON THE COLOMBIAN NATIONAL PROGRAM OF BILINGUALISM IN BOYACÁ
de réir: DUARTE, ELIANA GARZÓN, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2014) -
Speculation about some political impacts of the catholic school prison form: A Colombian case
de réir: Congote Ochoa, Bernardo
Foilsithe / Cruthaithe: (2017) -
Reflections on the impact of “la patria Boba”, the independence of Tunja and its province 1810-1815
de réir: Robayo, Juan Manuel
Foilsithe / Cruthaithe: (2010) -
Education and new technologies. Current reflections about its social and conceptual contexts
de réir: Molina, Jose, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2021) -
Models to analyze public policies and national reality
de réir: Peña-Salinas, Víctor Hugo
Foilsithe / Cruthaithe: (2013)