Promoting Interaction In An Efl Class Using Task-based Language Learning
Este artículo se basa en una experiencia pedagógica para el aprendizaje del inglés como lengua extranjera. Describe como el aprendizaje de una lengua basado en tareas influyó en la interacción en inglés de un grupode estudiantes de grado octavo de un colegio público a través de actividades basadas e...
Hlavní autor: | Pullido, Jenny Milena Monsalve |
---|---|
Médium: | Online |
Jazyk: | spa |
Vydáno: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2014
|
On-line přístup: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/2579 |
- Podobné jednotky
-
The use of songs as a tool to work on listening and culture in EFL classes
Autor: Reina Arévalo, Edgar Alberto
Vydáno: (2011) -
Peer support in small group EFL writing tasks
Autor: Guerra Lyons, Jesús David
Vydáno: (2016) -
Implementing tasks that stimulate critical thinking in EFL classrooms
Autor: Fúquen Martínez, Aida Yolima, a další
Vydáno: (2013) -
Students’ use of power in Foreign Language classroom interaction
Autor: Niño, Patricia Kim Jiménez
Vydáno: (2014) -
EFL Students’ Perceptions about their English Language Learning and its Uses for Specific Purposes at International Languages Institute at Uptc Duitama Branch
Autor: Puerto Zabala, Paola Yesenia, a další
Vydáno: (2014)