Promoting Interaction In An Efl Class Using Task-based Language Learning
Este artículo se basa en una experiencia pedagógica para el aprendizaje del inglés como lengua extranjera. Describe como el aprendizaje de una lengua basado en tareas influyó en la interacción en inglés de un grupode estudiantes de grado octavo de un colegio público a través de actividades basadas e...
Главный автор: | Pullido, Jenny Milena Monsalve |
---|---|
Формат: | Online |
Язык: | spa |
Опубликовано: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2014
|
Online-ссылка: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/2579 |
- Схожие документы
-
The use of songs as a tool to work on listening and culture in EFL classes
по: Reina Arévalo, Edgar Alberto
Опубликовано: (2011) -
Peer support in small group EFL writing tasks
по: Guerra Lyons, Jesús David
Опубликовано: (2016) -
Implementing tasks that stimulate critical thinking in EFL classrooms
по: Fúquen Martínez, Aida Yolima, и др.
Опубликовано: (2013) -
Students’ use of power in Foreign Language classroom interaction
по: Niño, Patricia Kim Jiménez
Опубликовано: (2014) -
EFL Students’ Perceptions about their English Language Learning and its Uses for Specific Purposes at International Languages Institute at Uptc Duitama Branch
по: Puerto Zabala, Paola Yesenia, и др.
Опубликовано: (2014)