Promoting Interaction In An Efl Class Using Task-based Language Learning
Este artículo se basa en una experiencia pedagógica para el aprendizaje del inglés como lengua extranjera. Describe como el aprendizaje de una lengua basado en tareas influyó en la interacción en inglés de un grupode estudiantes de grado octavo de un colegio público a través de actividades basadas e...
المؤلف الرئيسي: | Pullido, Jenny Milena Monsalve |
---|---|
التنسيق: | Online |
اللغة: | spa |
منشور في: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2014
|
الوصول للمادة أونلاين: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/2579 |
- مواد مشابهة
-
The use of songs as a tool to work on listening and culture in EFL classes
حسب: Reina Arévalo, Edgar Alberto
منشور في: (2011) -
Peer support in small group EFL writing tasks
حسب: Guerra Lyons, Jesús David
منشور في: (2016) -
Implementing tasks that stimulate critical thinking in EFL classrooms
حسب: Fúquen Martínez, Aida Yolima, وآخرون
منشور في: (2013) -
Students’ use of power in Foreign Language classroom interaction
حسب: Niño, Patricia Kim Jiménez
منشور في: (2014) -
EFL Students’ Perceptions about their English Language Learning and its Uses for Specific Purposes at International Languages Institute at Uptc Duitama Branch
حسب: Puerto Zabala, Paola Yesenia, وآخرون
منشور في: (2014)