Postgraduate Programs: Vision and perception in the Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia (UPTC)
This article aims at socializing the partial results of a research project entitled to read and to write the graduate development with a language of social responsibility, recorded in the General Research System with the number 1289. Identifying the undergraduate and postgraduate students’ perceptio...
主要な著者: | Torres Cruz, Doris Lilia, Prieto Ortega, Jinny Fernanda |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | spa |
出版事項: |
Sociedad de Historia de la Educación Latinoamericana y la Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2014
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/historia_educacion_latinamerican/article/view/2720 |
- 類似資料
-
Panorama and challenges of postgraduate education in pragmatic areas for the productive industries: Eengineering, Management, Economy and Accountancy
著者:: Sarmiento-Rojas, Jorge Andrés ; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia, 等
出版事項: (2021) -
Panorama y desafíos de la educación posgradual en áreas pragmáticas para el mundo productivo: Ingeniería, Administración, Economía y Contaduría
著者:: Barreto Bernal, Patricia Carolina, 等
出版事項: (2021) -
In-service language teachers' perceptions on the national bilingualism program implementation: A case study
著者:: Fajardo Castañeda, José Alberto, 等
出版事項: (2018) -
A LANCE FOR A NATION PROOJECT: NADAISM 70
著者:: Rina Alexandra Restrepo, Álvaro Acevedo Tarazona,
出版事項: (2011) -
An Approximation to What Language Immersion Programs are Like
著者:: Ayala Zárate, Jair
出版事項: (2020)