Origin of teachers’ Colleges in Caldas Department, Colombia
This paper is the result of the research work “Origin of Teachers´ Colleges in Caldas Department”. The research followed chronologically the historical phases of the methodology: heuristics, doxography, etiology and historical synthesis, in order to understand the development of these institutions,...
1. Verfasser: | Loaiza Zuluga, Yasaldez Eder |
---|---|
Format: | Online |
Sprache: | spa |
Veröffentlicht: |
Sociedad de Historia de la Educación Latinoamericana y la Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2016
|
Schlagworte: | |
Online Zugang: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/historia_educacion_latinamerican/article/view/4365 |
Ähnliche Einträge
- Ähnliche Einträge
-
Cartografía geológica, caracterización y cálculo de reservas; en el área de Concesión LH0159-17, quebrada Maibá - La Merced - Caldas, del Contrato Interadministrativo No. GGC-189, suscrito entre el MME - ANM Y UPTC
von: Beltrán Cepeda, Fabián Felipe, et al.
Veröffentlicht: (2016) -
Teachers Colleges in Guatemala Origin, development, crisis, and current situation
von: López Rivas, Oscar Hugo, et al.
Veröffentlicht: (2016) -
Cultural System of Religious Beliefs. State of the Art
von: Córtés Daza, Johanna Emilce
Veröffentlicht: (2019) -
Paying for Crimes and Earning Heaven. Daily Life of Imprisoned Women at “El Buen Pastor” Penitentiary 1890-1929.
von: García Amézquita, July Andrea
Veröffentlicht: (2015) -
Espacios de unidad entre humanos
von: Aragón Quintero, José Ariel
Veröffentlicht: (2019)