Power Relations through Oral Interaction in an Adult EFL Classroom
Reporta los resultados de un proyecto de investigación llevado a cabo con el fin de explorar las relaciones de poder que seestablecieron en un salón de clase de inglés como lengua extranjera para adultos. Dos profesores de un programa de Licenciatura en Educación Básica con énfasis en inglés,de una...
Κύριος συγγραφέας: | Ramos Holguín, Bertha |
---|---|
Μορφή: | Online |
Γλώσσα: | spa |
Έκδοση: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2011
|
Διαθέσιμο Online: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/educacion_y_ciencia/article/view/736 |
Παρόμοια τεκμήρια
- Παρόμοια τεκμήρια
-
Interaction : a way to understand power relationships in an EFL classroom
ανά: Garzón Mendoza, Jessica Giseth, κ.ά.
Έκδοση: (2021) -
Students’ Power Relationships within an EFL Classroom
ανά: Gutiérrez Pulido, Lila Maribel
Έκδοση: (2017) -
Students’ use of power in Foreign Language classroom interaction
ανά: Niño, Patricia Kim Jiménez
Έκδοση: (2014) -
Interaction with comprehensible input and its impact on fourth graders’ critical thinking in the EFL classroom
ανά: Ballén Moreno, Juliana Sofía, κ.ά.
Έκδοση: (2022) -
Using feelings and emotions in the EFL classroom to improve writing skills through story writing workshops
ανά: Pinto Pérez, Lina Paola
Έκδοση: (2019)