Estrategias didácticas para fortalecer fluidez y comprensión lectora en la educación rural
This research reflects on the fluency as a skill for reading comprehension from the Escuela Nueva model, as a general objective to describe the incidence of fluency in reading comprehension in elementary school students at La Chorrera Headquarters of the Technical Educational Institution. I...
主要な著者: | Torres Pérez, Germán Edgardo, Dávila Sanabria, Doris Teresa |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | spa |
出版事項: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/rastrosyrostros/article/view/9182 |
- 類似資料
-
Estrategias didácticas para fortalecer fluidez y comprensión lectora en la educación rural
著者:: Torres Pérez, Germán Edgardo, 等
出版事項: (2019) -
Inferential reading, a key to enhance reading comprehension
著者:: Ochoa Montaña, Judy, 等
出版事項: (2019) -
The reading processes case of the educational institution Marco Antonio Quijano Rico
著者:: Rodríguez Barrera, Alba Paola, 等
出版事項: (2019) -
Reading comprehension in students from first to third grade with “Escuela Nueva” methodology
著者:: Ávila Cepeda, Hugo Alfonso, 等
出版事項: (2019) -
Pedagogical practice in rural contexts, and the problem of reading comprehension.
著者:: Rodríguez Mateus, Andrea Lorena
出版事項: (2022)