In-service language teachers' perceptions on the national bilingualism program implementation: A case study
Páginas: 194-214.
मुख्य लेखकों: | Fajardo Castañeda, José Alberto, Miranda Montenegro, Iván Ricardo |
---|---|
स्वरूप: | Artículo de revista |
भाषा: | eng |
प्रकाशित: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2018
|
विषय: | |
ऑनलाइन पहुंच: | https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/2093 |
- समान संसाधन
-
Percepciones de los docentes de lenguas sobre la implementación del Plan Nacional de Bilingüismo: un estudio de caso
द्वारा: FAJARDO CASTAÑEDA, ALBERTO, और अन्य
प्रकाशित: (2018) -
Glotto-politics approach to politic-linguistic of bilingualism in Colombia
द्वारा: Miranda Montenegro, Iván Ricardo
प्रकाशित: (2021) -
Globalization and Bilingualization in Colombia
द्वारा: Miranda Montenegro, Iván Ricardo
प्रकाशित: (2023) -
Teaching of the Language in Colombia from a Glotopolitical Perspective
द्वारा: Cisneros Estupiñan, Mireya, और अन्य
प्रकाशित: (2020) -
Formación bilingüe en licenciatura de Lenguas Modernas y comprensión lectora argumentativa
द्वारा: Galindo, Angelmiro, और अन्य
प्रकाशित: (2014)