La práctica pedagógica en profesores iniciantes de matemáticas
Eng: This research presents the analysis of a sample of five beginning teachers’ pedagogical practices graduated from the Bachelor of Mathematics of the Pedagogical and Technological University of Colombia, through a qualitative approach with a case study, with information gathering techniques such...
المؤلف الرئيسي: | Cordero Jaime, Maryori Rocio |
---|---|
مؤلفون آخرون: | Limas Berrío, Leidy Johana |
التنسيق: | Tesis de maestría |
اللغة: | Spanish / Castilian |
منشور في: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2024
|
الموضوعات: | |
الوصول للمادة أونلاين: | https://repositorio.uptc.edu.co//handle/001/9631 |
- مواد مشابهة
-
The nature of mathematical knowledge and the impact on the teacher conceptions
حسب: Cerón Álvarez, Diana Carolina, وآخرون
منشور في: (2012) -
Práctica pedagógica : el caso de un profesor de matemáticas Iniciante
حسب: Ruiz Reina, Yexica Adriana
منشور في: (2024) -
La educación inclusiva en la formación Inicial de licenciados en matemáticas
حسب: Hernández Martínez, Yenny Liliana
منشور في: (2024) -
El aprendizaje del profesor de matemáticas como campo investigativo
حسب: Riscanevo Espitia, Lida Esperanza, وآخرون
منشور في: (2017) -
Patterns of Communicative Interaction in the Mathematics Classroom
حسب: Leguizamón Romero, José Francisco; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
منشور في: (2023)