La práctica pedagógica en profesores iniciantes de matemáticas
Eng: This research presents the analysis of a sample of five beginning teachers’ pedagogical practices graduated from the Bachelor of Mathematics of the Pedagogical and Technological University of Colombia, through a qualitative approach with a case study, with information gathering techniques such...
Hlavní autor: | Cordero Jaime, Maryori Rocio |
---|---|
Další autoři: | Limas Berrío, Leidy Johana |
Médium: | Tesis de maestría |
Jazyk: | Spanish / Castilian |
Vydáno: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2024
|
Témata: | |
On-line přístup: | https://repositorio.uptc.edu.co//handle/001/9631 |
- Podobné jednotky
-
The nature of mathematical knowledge and the impact on the teacher conceptions
Autor: Cerón Álvarez, Diana Carolina, a další
Vydáno: (2012) -
Práctica pedagógica : el caso de un profesor de matemáticas Iniciante
Autor: Ruiz Reina, Yexica Adriana
Vydáno: (2024) -
La educación inclusiva en la formación Inicial de licenciados en matemáticas
Autor: Hernández Martínez, Yenny Liliana
Vydáno: (2024) -
El aprendizaje del profesor de matemáticas como campo investigativo
Autor: Riscanevo Espitia, Lida Esperanza, a další
Vydáno: (2017) -
Patterns of Communicative Interaction in the Mathematics Classroom
Autor: Leguizamón Romero, José Francisco; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Vydáno: (2023)