La práctica pedagógica en profesores iniciantes de matemáticas
Eng: This research presents the analysis of a sample of five beginning teachers’ pedagogical practices graduated from the Bachelor of Mathematics of the Pedagogical and Technological University of Colombia, through a qualitative approach with a case study, with information gathering techniques such...
मुख्य लेखक: | Cordero Jaime, Maryori Rocio |
---|---|
अन्य लेखक: | Limas Berrío, Leidy Johana |
स्वरूप: | Tesis de maestría |
भाषा: | Spanish / Castilian |
प्रकाशित: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2024
|
विषय: | |
ऑनलाइन पहुंच: | https://repositorio.uptc.edu.co//handle/001/9631 |
- समान संसाधन
-
The nature of mathematical knowledge and the impact on the teacher conceptions
द्वारा: Cerón Álvarez, Diana Carolina, और अन्य
प्रकाशित: (2012) -
Práctica pedagógica : el caso de un profesor de matemáticas Iniciante
द्वारा: Ruiz Reina, Yexica Adriana
प्रकाशित: (2024) -
La educación inclusiva en la formación Inicial de licenciados en matemáticas
द्वारा: Hernández Martínez, Yenny Liliana
प्रकाशित: (2024) -
El aprendizaje del profesor de matemáticas como campo investigativo
द्वारा: Riscanevo Espitia, Lida Esperanza, और अन्य
प्रकाशित: (2017) -
Patterns of Communicative Interaction in the Mathematics Classroom
द्वारा: Leguizamón Romero, José Francisco; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
प्रकाशित: (2023)