La práctica pedagógica en profesores iniciantes de matemáticas
Eng: This research presents the analysis of a sample of five beginning teachers’ pedagogical practices graduated from the Bachelor of Mathematics of the Pedagogical and Technological University of Colombia, through a qualitative approach with a case study, with information gathering techniques such...
Hoofdauteur: | Cordero Jaime, Maryori Rocio |
---|---|
Andere auteurs: | Limas Berrío, Leidy Johana |
Formaat: | Tesis de maestría |
Taal: | Spanish / Castilian |
Gepubliceerd in: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2024
|
Onderwerpen: | |
Online toegang: | https://repositorio.uptc.edu.co//handle/001/9631 |
- Gelijkaardige items
-
The nature of mathematical knowledge and the impact on the teacher conceptions
door: Cerón Álvarez, Diana Carolina, et al.
Gepubliceerd in: (2012) -
Práctica pedagógica : el caso de un profesor de matemáticas Iniciante
door: Ruiz Reina, Yexica Adriana
Gepubliceerd in: (2024) -
La educación inclusiva en la formación Inicial de licenciados en matemáticas
door: Hernández Martínez, Yenny Liliana
Gepubliceerd in: (2024) -
El aprendizaje del profesor de matemáticas como campo investigativo
door: Riscanevo Espitia, Lida Esperanza, et al.
Gepubliceerd in: (2017) -
Patterns of Communicative Interaction in the Mathematics Classroom
door: Leguizamón Romero, José Francisco; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Gepubliceerd in: (2023)