La práctica pedagógica en profesores iniciantes de matemáticas
Eng: This research presents the analysis of a sample of five beginning teachers’ pedagogical practices graduated from the Bachelor of Mathematics of the Pedagogical and Technological University of Colombia, through a qualitative approach with a case study, with information gathering techniques such...
Váldodahkki: | Cordero Jaime, Maryori Rocio |
---|---|
Eará dahkkit: | Limas Berrío, Leidy Johana |
Materiálatiipa: | Tesis de maestría |
Giella: | Spanish / Castilian |
Almmustuhtton: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2024
|
Fáttát: | |
Liŋkkat: | https://repositorio.uptc.edu.co//handle/001/9631 |
- Geahča maid
-
The nature of mathematical knowledge and the impact on the teacher conceptions
Dahkki: Cerón Álvarez, Diana Carolina, et al.
Almmustuhtton: (2012) -
Práctica pedagógica : el caso de un profesor de matemáticas Iniciante
Dahkki: Ruiz Reina, Yexica Adriana
Almmustuhtton: (2024) -
La educación inclusiva en la formación Inicial de licenciados en matemáticas
Dahkki: Hernández Martínez, Yenny Liliana
Almmustuhtton: (2024) -
El aprendizaje del profesor de matemáticas como campo investigativo
Dahkki: Riscanevo Espitia, Lida Esperanza, et al.
Almmustuhtton: (2017) -
Patterns of Communicative Interaction in the Mathematics Classroom
Dahkki: Leguizamón Romero, José Francisco; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Almmustuhtton: (2023)