Skimming y scanning para la comprensión literal e inferencial en Inglés
Eng: This paper presents a research process which objective was to strengthen the literal and inferential levels of reading comprehension in English through the use of skimming and scanning techniques with 10th and 11th grade students, from an Official Educational Institution of Santa Sofía mu...
Hlavní autor: | Báez Dueñas, Leidy Tatiana |
---|---|
Další autoři: | García Barreto, María Doris |
Médium: | Tesis de maestría |
Jazyk: | Spanish / Castilian |
Vydáno: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2024
|
Témata: | |
On-line přístup: | https://repositorio.uptc.edu.co//handle/001/9706 |
- Podobné jednotky
-
Comprendo y aprendo: “El mundo a través del significado”
Autor: Rojas Villamil, Mónica De los Ángeles, a další
Vydáno: (2019) -
Inferential reading, a key to enhance reading comprehension
Autor: Ochoa Montaña, Judy, a další
Vydáno: (2019) -
Comprensión lectora a través del cuento en estudiantes de secundaria
Autor: Cely Toledo, Claudia Ximena, a další
Vydáno: (2016) -
La lectura inferencial, una clave para potenciar la comprensión lectora
Autor: Ochoa Montaña, Judy, a další
Vydáno: (2019) -
Reading comprehension processes in fourth and fifth grade children
Autor: Soler Arias, Edibelcy, a další
Vydáno: (2019)