Skimming y scanning para la comprensión literal e inferencial en Inglés
Eng: This paper presents a research process which objective was to strengthen the literal and inferential levels of reading comprehension in English through the use of skimming and scanning techniques with 10th and 11th grade students, from an Official Educational Institution of Santa Sofía mu...
Egile nagusia: | Báez Dueñas, Leidy Tatiana |
---|---|
Beste egile batzuk: | García Barreto, María Doris |
Formatua: | Tesis de maestría |
Hizkuntza: | Spanish / Castilian |
Argitaratua: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2024
|
Gaiak: | |
Sarrera elektronikoa: | https://repositorio.uptc.edu.co//handle/001/9706 |
- Antzeko izenburuak
-
Comprendo y aprendo: “El mundo a través del significado”
nork: Rojas Villamil, Mónica De los Ángeles, et al.
Argitaratua: (2019) -
Inferential reading, a key to enhance reading comprehension
nork: Ochoa Montaña, Judy, et al.
Argitaratua: (2019) -
Comprensión lectora a través del cuento en estudiantes de secundaria
nork: Cely Toledo, Claudia Ximena, et al.
Argitaratua: (2016) -
La lectura inferencial, una clave para potenciar la comprensión lectora
nork: Ochoa Montaña, Judy, et al.
Argitaratua: (2019) -
Reading comprehension processes in fourth and fifth grade children
nork: Soler Arias, Edibelcy, et al.
Argitaratua: (2019)