Skimming y scanning para la comprensión literal e inferencial en Inglés
Eng: This paper presents a research process which objective was to strengthen the literal and inferential levels of reading comprehension in English through the use of skimming and scanning techniques with 10th and 11th grade students, from an Official Educational Institution of Santa Sofía mu...
Auteur principal: | Báez Dueñas, Leidy Tatiana |
---|---|
Autres auteurs: | García Barreto, María Doris |
Format: | Tesis de maestría |
Langue: | Spanish / Castilian |
Publié: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2024
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | https://repositorio.uptc.edu.co//handle/001/9706 |
- Documents similaires
-
Comprendo y aprendo: “El mundo a través del significado”
par: Rojas Villamil, Mónica De los Ángeles, et autres
Publié: (2019) -
Inferential reading, a key to enhance reading comprehension
par: Ochoa Montaña, Judy, et autres
Publié: (2019) -
Comprensión lectora a través del cuento en estudiantes de secundaria
par: Cely Toledo, Claudia Ximena, et autres
Publié: (2016) -
La lectura inferencial, una clave para potenciar la comprensión lectora
par: Ochoa Montaña, Judy, et autres
Publié: (2019) -
Reading comprehension processes in fourth and fifth grade children
par: Soler Arias, Edibelcy, et autres
Publié: (2019)