Skimming y scanning para la comprensión literal e inferencial en Inglés
Eng: This paper presents a research process which objective was to strengthen the literal and inferential levels of reading comprehension in English through the use of skimming and scanning techniques with 10th and 11th grade students, from an Official Educational Institution of Santa Sofía mu...
主要作者: | Báez Dueñas, Leidy Tatiana |
---|---|
其他作者: | García Barreto, María Doris |
格式: | Tesis de maestría |
語言: | Spanish / Castilian |
出版: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2024
|
主題: | |
在線閱讀: | https://repositorio.uptc.edu.co//handle/001/9706 |
- 相似書籍
-
Comprendo y aprendo: “El mundo a través del significado”
由: Rojas Villamil, Mónica De los Ángeles, et al.
出版: (2019) -
Inferential reading, a key to enhance reading comprehension
由: Ochoa Montaña, Judy, et al.
出版: (2019) -
Comprensión lectora a través del cuento en estudiantes de secundaria
由: Cely Toledo, Claudia Ximena, et al.
出版: (2016) -
La lectura inferencial, una clave para potenciar la comprensión lectora
由: Ochoa Montaña, Judy, et al.
出版: (2019) -
Reading comprehension processes in fourth and fifth grade children
由: Soler Arias, Edibelcy, et al.
出版: (2019)